Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2009 16:11 - Богохулно
Автор: olele Категория: Изкуство   
Прочетен: 1749 Коментари: 4 Гласове:
1



Животът, казват е съдба !
А някои добавят - И страдание !
За мен, остава си една игра,
играна често - с голямо нежелание.

Ти чакаш си едно - то вземе стане друго.
И следва след падение неочакван сий  обрат.
И затова, и аз не чакам своето голямо Чудо,
а сам Съдбата своя чрез живота си кова !

Каквато стане - нека си да стане !
Не искам вече нови Божи чудеса !
Аз него, все за нещо с болка да  помоля,
а той - с усмивка да ми прави нови номера?!

Да знам, ще има болка и страдание.
Но нека плод на мои грешки да са те !
Дори и да изпадам в тежко отчаяние,
да знам , че сътворих го с моите ръце.

За свойте грешки съм готов и да се боря,
дори в Грях да стигна - чак до края на света.
За туй и с Бога в мене, вечно ще си споря,
Животът ми - това е мойта Свобода !



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Съдба и орисия
16.05.2009 16:19
Когато спреш да се страуваш
ще откриеш тази красота.
За всяка грешка и за всяка болка
ще намериш прошката в света.
Грях ли е в живота ти да искаш,
да обичаш и да обичат теб дори?
Грях ли е,че животът ни разделя
и живеем в несбъднати мечти.
Грях е,но когато се откажем
от нашите усмивки и сълзи.
Тогава загубваме се в нищото
и животът ни неструва пет пари.
цитирай
2. viki4ko - :)
16.05.2009 16:28
Много добре написано, но вярвай и в чудеса, защото не винаги можеш да разчиташ на себе си!:)))
цитирай
3. bogolubie - olele,
16.05.2009 16:49
олеле, олеле, гордостта е смъртен грях. В блога ми съм публикувала едно мое стихотворение "Море на суетата". Човек се ражда два пъти, веднъж по плът и втори път - по дух. Ако не е добро да се откажеш от плътския си баща, толкова по-страшно е да се откажеш от небесния, защото плътския баща е с ограничени възможности, дори и в обичта си, а Небесния е всемогъщ и вездесъщ. Оставайки без Неговата опека,ти се обричаш на произвола на съдбата. И защо? Искаш свобода? Та Бог дава най-сладката свобода - свободата да не бъдеш зависим от пороците, да не бъдеш роб на хората, душата ти да бъде свободна, ако ще да си в окови окован от човеци. Потърси Го, Той ще ти отговори. И това не е важно само за теб, но и за поколението ти, ако имаш такова, или дано да имаш в бъдеще, ако нямаш сега! Бъди благословен!
С поздрав: ЕСТИР
цитирай
4. olele - bogolubie
16.05.2009 17:33
Не съм се аз от него се отказвал
ни той отказвал се е и от мен.
Аз жив съм в него целокупно
живее в мен и той със всеки божи ден.
Ний спор си имаме със него,
за туй което сам съм отредил.
Това е в същност и играта,
в която няма победил.
Благословен съм си отдавна,
от както срещнах му Сина.
Научи ме, че най е меродавно
да ползваш своята глава.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: olele
Категория: Изкуство
Прочетен: 61557
Постинги: 33
Коментари: 66
Гласове: 448
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930